Wednesday, January 28

mazulis ponijs

esmu slinka un par blogu galīgi aizmirsusi, nē meloju, neesmu aizmirsusi.
pēdējās dienās nav noticis nekas ievērības cienīgs, nē meloju, ir gan.
viss ir labi.
ir? nav.ir. ir? nav. ir.nav.nezinu.
es vēljoprojām lasu P.Koelju ''Zahir'', jāatzīst, ka grāmata ir laba, bet varbūt ne tik ļoti interesanta un ir jāiedziļinās, bet kopumā man patīk, lai gan vēl ir palicis diezgan daudz ko lasīt.
Pagaidām mīļākais citāts no tās -

''-Vai tu mani nemīli?
- Vairāk nekā vakar un mazāk nekā rīt..''

(''- Don't you love me?
- More than yesterday and less than tomorrow... '')

4 comments:

Marta said...

citāts gan sulīgs.. ;)

Vanilla said...

jā, ir gan.
izlasot lika aizdomāties. :)

Gint said...

Ar šo citātu Tu mani pierunāji izlasīt "Zahir". Šausmas, ku grūti mani pierunāt, vai ne? xD
Vienīgi Salaspils bibliotēkā "Zahir" nav, nāksies kur tālāk meklēt.

Vanilla said...

ő, forši. :]
grāmata ir laba.
Salaspils bibliotēkā esmu bijusi gan tikai vienu reizi un tajā pašā reizē viņa bija ciet. :D Domāju, ka noteikti Rīgas bibliotēkās ir. :] lai veicas grāmatas meklējumos!