Tuesday, December 30

2008 byez.

Eiropas lirisko hītu programma.
es nezinu, ko rakstīt.
es nezinu, ko domāt.
es negribu nezināt.
esmu priecīga un nepriecīga reizē.
man ir slikti? jā. nē. NĒ! vienkārši es nezinu.
nezinu, atkal.
es jūs varu iepriecināt ar to, ka šis ir pēdējais ieraksts šogad.
100 filmas ir manā sarakstā, bet tur ir arī Titāniki, suņfilmas un tas te zvēru detektīvs, patiesībā pašlaik pietrūkst četru filmu, bet es noteikti noskatīšos Eternal Sunshine of the Spotless Mind un pierakstīšu atlikušās trīs kaut kādas filmas, kuras esmu redzējusi.
pa EHR skan Tokio Hotel un es neteikšu, ka man nepatīk, jo ir tā - neitrāli.
neitrāli patiesībā ir sliktāk par patīk vai nepatīk, jo neitrāli = vienaldzība.




lai jums jaunajā gadā daudzdaudz prieka un laimes! un, lai patiešām izdodas piepildīt vismaz dažus no saviem sapņiem un sasniegt mērķus!

No comments: