Monday, December 8

sniega bumba.

Tagad ir sporta stunda un es esmu slima tāpēc esmu mājās un guļu, nu tā vismaz vajadzētu būt.
Bet patiesība ir tāda,ka ēdu pankūku domāju par rakstu skolas avīzei un sniega bumbām. Man patīk sniega bumbas, es gribētu tādu kolenciju kā Raenam Reinoldam filmā 'Just friends'. Runājot par Raenu man ir divas filmas ar viņu,kuras es šodien noskatīšos.
ir sniedziņš un tikko pa radio 2 teica, ka sniedziņš ir 11cm biezs kautkādā Liepājā,un tad es domāju vai cilvēki iet ārā ar rozā,20centimetrīgu lineālu un mēra sniedziņu? vienkārši kukū.
vēl ir tā,ka man negribas ēst tā ir pilnīgi normāla parādība, ja esi slims,bet es dzeru zāles tas nozīmē, ka es slimošu septiņas dienas, nevis nedēļu.
man liekas skolotājai patika mans ^______^ domraksta beigās tāpēc man ielika 8, bet var jau būt,ka nepatika un tāpēc man nav 10.
vienam no maniem rakstiem avīzē būs virsraksts ''Nesaaukstējies jeb galvenais, lai kājas būtu siltas''.
es izdomāju,ka beigās tur būs padomi kā nesaaukstēties un te dažus pierakstīšu,lai neaizmirstu.
1)labprātīgi nekāp peļķēs un neliec to darīt citiem.
2)neēd sniegu,lai cik garšīgs tas arī izskatītos.
3)
īstenībā vairāk es neizdomāju, bet man vajg 10 tādus, heeelp!

labi, filmiņa mani gaida. : D
tā būs 60tā, vēl tikai 40 filmas un 23 dienas tagad jūs varat slēgt derības vai es noskatīšos vai nē.

lai Tev veicas un ļoti iespējams,ka es Tev nekad nedāvināšu sniega bumbu, jo man pašai ļoti patīk!

ā,un pavisam aizmirsu - es gribu uz Salaspils skeitparku. :(

No comments: