Monday, December 15

indieši domā, ka brīnumu nav.

man ir 4 sekotāji, JĀA. ^__^
publisks sveiciens jums ! :]

''Vienmēr es būšu tev klāt,
Kad sauksi tu
(..)
Ja ir grūti, ja ir skumji... ''
tās rindiņas visu laiku šodien dziedu, bet tas tāpēc, ka pārējo dziesmu neatceros. ^______^
kad esmu priecīga, tad pārējā daļa cilvēces domā, ka esmu galīgi stulba. :]
22:22 vēlēšanās piepildās!tici.
klasesbiedri ir forši. un es pat teikšu, ka skolotāji arī.
(man ir bail rītdien iet pie ekonomikas skolotāja. )
tagad es runājos ar cilvēku,kuram ir smuks vārds un viņš runā krieviski, bet atbildu latviski. ziniet ko tas nozīmē ? es saprotu krievu valodu. un ja es iemācīšos krievu valodu, tad būšu priecīga.
vispār, mans labais garastāvoklis pazuda pirms kādas pusstundas. bet nu tagad arī ir labi, kautcik.
ūn tagad man būtu jāskatās filma, bet slinkums. skatīšos brīvdienu nedēļā, tajā pašā, kad jāsatiek R. , bēeet vēljovairāk domāju, ka negribu satikt. un tagad mans prāts saka - muļķe, tici savai intuīcijai nesatiecies ar R. , ak jel.
ā, un man ir kleita, bet man liekas nav kurpju. sliktāk būtu ja nebūtu kleitas un būtu kurpes.
un būs Ziemassvētki un jādomā kam pirkt dāvanas, kādas pirkt dāvanas, kur pirkt dāvanas, kad pirkt dāvanas.
tagad palīdziet man iemacīties dažas dziesmas no galvas un uzburiet man labu balsi, paldies.
uz smukas lielas lapas sagatavošu sarakstu, kas jāpaveic 2009. gada laikā. ^_^

šis ir bezjēdzīgs ieraksts, samierinies sunshine!

1 comment:

Unknown said...

Tev arī sveiciens.. :))))