Thursday, December 4

kastīte.

šodiena iesākās labi, turpinājās labi un beidzās labi.
(nē, tā nav, jo nekas labi nebeidzās, bet nekas vēl nav beidzies)
es runāju ar piektklasniekiem. un vēl es spēlēju ar viņiem klusos telefonus un man apsolija,ka darbmācībā uztaisīs kautko, es ceru,ka piekariņu ar vārdu, bet ganjau aizmirsīs un neuztaisīs neko.un īstenībā neapsolija, bet teica.
sapratu,ka jājautā cilvēkiem biežāk 'kā jūties?' tikai žēl,ka kāds kretīns(nesauksim viņu par Jāni) vienmēr atbildēs - aizveries. bet ir progress, jo pateica - jautā kādam citam.
vēstures kontroldarbs bija neparasti viegls, ņemot vērā to,ka neizlasiju vienu nodaļu,kura bija visgarākā un no viņas neko nevajadzēja. laikam.
literatūrā bija domraksts un man baigi gribējās rakstīt tā kā blogā un +/- tā arī dariju, tikai gramatiski un visādi citādi pareizāk un beigās domrakstam es uzzīmēju - ^______^ - smaidiņu. es teiktu,ka sanāca neglīts un nesapratīs,kas tas pa ķeburu un tad es viņu izkrāsoju dzeltenu un ceru,ka skolotāja paskatīsies un pasmaidīs.
dziedāšana.man ir bail un tāpēc es neko nevaru ieēst(tagad gan riju kautkādus cepumus), jo man būs bail dziedāt un tas ir pārāk ātri un es taču nemāku un esmu idiote.
nē neesmu, jo neteikšu par sevi neko sliktu to, lai dara citi.
naktīs ir bezmiegs un tad pa dienu nāk miedziņš.tas nav labi, jo tad es naktīs sēžu kautkādos stulbos wap čatos un tērēju kredītu. vāāaā.
un es neizmainīšu pasauli un nepadarīšu to labāku, bet varu censties un jūs arī!

lai jums daudz viskautkā jauka un laba!

No comments: