Friday, December 12

QRAGFDHBDA.

Nickelback - Gotta Be Somebody.mp3
Livingstons - Mazs Atoms.mp3
Marques Houston - Circle.mp3

čau, esmu slinka tāpēc šeit dažas dienas nekā nebija. es taču zinu,ka jūs ĻOTI gaidijāt jaunu ierakstu, vaine?
Sāksim ar to, ka šodien man par rakstiņiem skolas avīzei pateica
''labi uzrakstīji, tev taču ir talants!''
talants ? man? tas parasti ir nesavienojami. un tad es varēju visu laiku teikt ''man ir talants, jējē, talantstalanantnss'', nu tādā balsī kā ''es esmu ledus ledus pingvīns'' reklāmā.
ūuun man uzticēja avīzei rakstīt ievadu. prieciņš.
liekas,ka filmām lieku pārāk labas atzīmēs, bet tapēc, ka skatos tikai labas filmas.
V for Vendetta - nesmuks sākums, bet interesants turpinājums.pati filma ir diezgan spēcīga,tādas man patīk. es liktu - x , jo 10 ir par daudz un 9 ir par maz un 9.5 , 9.8 un tamlīdzīgi arī ir par maz, bet 10 nevaru ielikt, tāpēc likšu - X
Eight Below - laba filma. biju jau redzējusi un visu laiku domāju kā to filmu sauc, līdz nejauši novilku.ir laba, jo dzīvnieku ir dažreiz vairāk žēl nekā cilvēku. varētu teikt viena no raudamajām filmām - 9
Save the last dance 2 - tāda jauka, viegla filma. nu skaista, jā. man patīk aktieris Columbus Short ūn filmai es varētu likt - 7.8

ā, un man ir ļoti daudz iesnu, tu pat nespēj iedomāties CIK daudz.
un vēl kautkāds meksikānis grib mani precēt, bet es gribu tikai dzeltenu mašīnu.
bēt tagad es gribu tēju ar CITRONU , jo tējas ar citronu ir labākās tējas pasaulē.
un tagad es smejos par jautājumu ''tev patiik makščerēt zivis?:)'' man liekas labākais jautājums šodien. iedomājaties, ja ''čau,kā iet?'' vietā teiktu ''tev patiik makščerēt zivis?:)'', hahahaha.
šodien ir PILNMĒNESS, un man ir bail no pilnmēnešiem. kāpēc? es nezinu vienkārši,kad ir pilnmēness un es viņu redzu man paliek bail. tā vienkārši - bail. pilnmēnešfobija? heelp.
tududum. drīz būs ziemassvētki, ziemassvētku balle un viskautkas tāds. man nepatīk ziemassvētki, saproti? ehh. es nogulēšu ziemassvētkus, lūdzu. ēst mandarīnus un cept piparkūkas es varu arī Lieldienās.
pirmdien man būs jāatraksta trīs kontroldarbi, TRĪS. viss jau būtu labi, ja tie nebūtu bioloģijā un krievu valodā.
bioloģija - man nepatīk, un tā ir vienīgā stunda,kas man nepatīk. krievu valoda - man patīk, bet ja būs jātulko teikumi latviski - krieviski, tad būs slikti, jo mans vārdu krājums nav tik liels, lai pateiktu krieviski : viņa atnāca mājās un dosies uz teātri. ja es izlasītu saprastu, bet pati pat ja uzrakstīšu tad ar 46454 kļūdām.zinu,ka 10tajā klasē būtu jāmāk vismaz pārtulkot teikumus, bet es esmu īpašajā (lasīt - stulbajā) krievu valodas grupā.
kaķis gandrīz man nokoda roku, lāaabs kaķītis,jā. bet kāpēc mans kaķis ir briesmonis? viņš nemainīsies? es gribēju jauku kaķi un domāju nūu ok, maziņš kaķis var būt traks, bet viņš izauga un nemainās. kāāaāā'pēēec? es gribu jauku kaķi.
man sāp acis.

lai jums veicas un ir daudz sniedziņa un lai jums priecīgi un visādi citādi forši Ziemassvētki!
^___________________^

2 comments:

KEPKE said...

Pilnīgs sviests, bet par tēju ar citronu pilnībā piekrītu, žēl, ka nav kas uztaisa :D

Vanilla said...

vislabākā atsauksme par manu bloga ierakstu - 'pilnīgs sviests'. :DD
par to tēju - savādāk nemaz nevar būt. ^___^ bēet man slinkums iet uz veikalu pēc citrőniem.