Friday, December 5

285858585878458455

diena sākās labi, nē.modinātājs bija uzlikts uz 6:30, tad es viņu pārliku uz 7:00, bet īstenībā 7:50 tāpēc varu droši apgalvot,ka es gandrīz aizgulējos.mana jaukā kaimiņiene ir slima un ejot uz skolu visu laiku klepoja un klepoja un klepoja.
es gribēju,lai ātrāk paiet matemātika un,lai fizika ir ilgāka
bioloģija ir mana nemīļākā stunda, jo tās dēļ es gandrīz vilcienu nokavēju vai arī tāpēc, ka biju aizņemta ar šokolādes ēšanu,kura bija domāta dāvināšanai.
ejot uz vilcienu es sapratu,ka izvēlējos nepareizos apavus, jo pat netiekot līdz stacijai sajūta bija tāda kā ar vilnas zeķēm būtu ielekusi peļķē. tā man bija jāstaigā no 12:59 līdz 18:39 būtu daudz mazāk,ja nebūtu jāsatiek kāds iedomīgs reperis,kuru es varētu ienīst.un vēl tur bija kautkāds viņa draugs krievs,kurš runāja krieviski un es neko nesapratu vēl viens iemesls kāpēc es ļoti gribu saprast krievu valodu. daļēji arī viņu dēļ 20.decembrī viss izgāzīsies, lai neizgāztos ir vajadzīgs BRĪNUMS.bet es nepadošos.
man jāuzraksta raksts skolas avīzei. man patīk rakstīt.
man ļoti gribas, lai ātrāk ir filmiņa ar Ryanu Reynoldu ^____^
Raens Reinolds ir labākais aktieris līdz es neatklāšu kādu citu.
nedrīkst tik daudz ēst - šīsdienas gaišākā doma.

LAI JUMS PRIECĪGI ZIEMASSVĒTKI!

No comments: