Wednesday, December 24

ziemassvētks.

klausos Slipknot - Vermilion II un ēdu tikko izceptus pīrāgus
no tās dziemas ir kkā galīgi skumji.
es vēljoprojām ienīstu ziemassvētkus, bet

LAI JUMS JAUKI, PŪKAINI, MĪĻI, SNIEGAINI, SMIEKLĪGI, GARŠĪGI UN VISĀDI CITĀDI GALĪGI FORŠI ZIEMASSVĒTKI, SUNSHINES! :))


un tagad iešu uzcept kautkādu pīrāgu vai biezpienmaizi.
p.s bučas Dimam dzimenē! : D
byez.

EDIT: tagad ir pulkstenis 23:53 un skan EIROPAS LIRISKO HĪTU PROGRAMMA.
Mani Ziemassvētki patiesībā bija forši.Beidzot ir ģimenes kopbilde un visādas citādas ģimeniskas bildes un arī bilde ar mani zem galda pie suņa - tas tā pavisam normāli. Esmu šausmīgi pārēdusies es tiešām domāju, ka nomiršu, jo tik ļooti sāpēja vēders. bet tas nekas. es paspēju pačīkstēt par ģitārām , ļooti smieties par Slaktera uzvārdu ahahaha Slakteris, un smieties par kautkādu kaķu reklāmu, kur kaķītim uz galvas sniegs uzkrīt kā arī noskatīties filmu un gandrīz izlasīt Poteru. ^^ Dāvanas bija tādas jaukas un tādas,kuras nezinu vai var saukt par dāvanām, bet tāpat baigi mīļi. ^__^ SMS apsveikumi arī bija baigi jauki un man prieks, ka nevienam neaizsūtiju vienādus apsveikumus. (: tikai sadusmojos par to, ka cilvēks, kuru tāpat nekad nesatikšu vienkārši uzrakstija ''tev tāpat'' , ahh.

un ir Ziemassvētku prieciņš nedaudz. :]

PRIECĪGUS ZIEMASSVĒTKUS JUMS!

4 comments:

charrlotte said...

hej beibe, lai tev trakoti baudāmi svētki.
tākā man interesē, kā Tu mani atradi, lūdzu atbildi šitente.

priekā.

Vanilla said...

ő, paldies. :]
skatijos savu sekotāju sekotājus un tos,kuriem tie seko un tad to sekotājus - un tur kautkur biji tu. ^_~

Gint said...

Hmm....kas tev pret Z-svētkiem?
Negribu sāli bērt brūcē, tikai ātrāk vēlos visu izzināt un vecs palikt..=)

Vanilla said...

patiesībā Ziemasssvētkiem nav ne vainas, bet man tie īsti vairs nepatīk, jo nav tā kā agrāk, nav vairs tas Ziemassvētku prieks,
grūti paskaidrot.