Tuesday, December 23

zils teletūbijs.

čay, man nav bail no tumsas.
kā man iet?
kā var iet cilvēkam,kurš kas ienīst Ziemassvētkus tieši vienu vakaru pirms Ziemassvētku vakara?
eglīte ir izpušķota,
eglīte ir maza un krāsaina.
dāvanām klāt nav saldumu, jo es visu apēdu. dāvanas nav iesaiņotas.
es negribu nekur braukt, bet vajg. man nevajg, citiem vajg. nav svarīgi. tomēr atceros vārdus no P.Koelju ,,Gaismas Bruņinieka'' - ''Gaismas bruņinieks nekad nesaka jā, kad sirds saka nē'' vai kautkā tamlīdzīgi un cenšos tā arī darīt. vot tā. (:
iepriekš bija koncerts,lai gan biju nosolījusies,ka nekad vairs nedziedāšu tomēr gāja labi. cik nu labi var iet.
pašlaik iet 82 filma, un es droši vien noskatīšos drīzumā arī 100to.
es gribētu daudz sniedziņa, bet tā tiešām DAUUUDZ. <<;

LAI JUMS BAIGI FORŠI ZIEMASSVĒTKI!

3 comments:

Marta said...

uz kādu konci biji?

Vanilla said...

biju uz koncertu invalīdiem - nū bija jādzied dažas dziesmas, nekas tāds ko varētu saukt tiešām par KONCERTU. :]

Marta said...

izklausās visai sirsnīgi! :)