Sunday, December 14

tici brīnumiem.tici!

tikko izlasīju jaunos postsecretus - http://postsecret.blogspot.com/
un man nav ko darīt un ir kautkāda stunda laika, tāpēc rakstīšu.
tieši šobrīd gribas paklausīties - Keane,bet no Keane parasti paliek kautkā baigi skumji, tas nekas.
man vajag dziesmu - let it be un es biju pārliecināta, ka viņu izpilda Keane, bet tā nav.
ārā ir smuks laiks, saulīte daudz. ūn vakar es domāju 'kāpēc ziemā nekad nav saulītes?' ir.
vakardien nokavēju 22:22
un lasīju H.Poteru tiku līdz 300lpp un līdz 18.decembrim noteikti izlasīšu.ir jāizlasa.
The pursuit of happyness - smuka filma, kas māca nekad nepadoties. uzņemta no patiesiem notikumiem,laikam. itkā viņā vajadzēja daudz kur raudāt, bet es nesapratu, kur tieši. 8

atradu Kane - Let it be. Kane man jūk ar Keane.
''Well the answer is always the same,
Won't you please just let it be.''

zaļā tēja bez cukura.
kāpēc viss vienmēr ir tā , kā tam nevajadzētu būt.
bēt ir jau labi vai labāk, noteikti tā ir labāk. ganjau.


patiesībā, es te vēl daudz ko biju uzrakstījusi, bet pareizā izvēle atkal bija - delete.

okēej, lai jums veicas un daudz saulītes! ^__^

EDIT: nokavēju vilcienu. telefons izlādējās. hatehate.

No comments: