Saturday, December 20

try again

meklējot raudamo dziesmu mapīti atradu dziesmu, kuru vienmēr žēl dzēst ārā, jo tā būs manās kāzās, ja man tādas būs - Marc Terenzi - Love to be loved by you - vai arī bērēs, jo tās ganjau būs ātrāk par kāzām. : DD (ziniet to es tomēr nedomāju nopietni, īstenībā domāju gan, bet vienkārši jūs mierinu ;))) )
šodiena ir laba, un viss izdevās labāk nekā cerēju, iepriekšējās dienas bija nūu..normālas?, bet tagad vienkārši gribas raudāt. daudz.
viss patiesībā ir labi.
par šodienu.
pavisam nebija uztraukuma dīvaini, patiešām dīvaini , ka tā. priekš pirmā koncerta/pasākuma vai es nezinu kā nosaukt bija normāli katrā ziņā mūs gaida tur atpakaļ (būtu priecīgāka, ja negaidītu.). Tagad gaidu bildes, kas būs daudz.Jā, tā ir katastrofa, bet R2. bija grūti pārliecināt, ka es negribu,lai mani visu laiku fotogrāfē.
komplimentiem es neticu, tā vienkārši neticu, jo lielākajā daļā gadījumu tie ir nepatiesi un, jo vairāk to ir, jo nepatiesāki liekas. kkāda dienas gaišā doma?
tagad man ir pilns galds ar kko krāsainu, ko tieši neteikšu, jo tas viss kādreiz(cerēsim,šonakt) taps par dāvanu.
kaķis tikko pienāca klāt un galīgi skaļi ieņaudējās un tagad kāpj aizkaros, bet es viņu tāpat mīlu (ja?).
šodien ļooti sniga un bija ĻOTI skaisti. tik skaisti, ka pat sāku lēkāt un ļoti priecājos par sniegu matos. bija tik ļoti kā filmā. ^^ un mazi bērni priecājas, cēla sniegavīrus, šļūca no kalniņa, pikojās.
es atkal gribu būt maza. gribu iet uz kalniņu, iekrist grāvī, celt sniega cietoksni, pikoties, vārtīties sniegā, braukt ar ragaviņām,kuras velk suns, šļūkt ar plēvi no kalna, iekrist dziļā sniegā un netikt ārā, pikoties, uzcelt lielu sniegavīru, taisīt sniegā taurenīti,slidināties, slidot! , lekt aizsalušās peļķēs...

lai jums viskautkā jauka un laba!

Everything is gonna be alright, ja?

No comments: