Wednesday, December 3

zaļā tēja un pirparkūkas.

šodienas dziesma - viskautkas no Linkin Park.mp3
man ļoti nāk miedziņš. vēsturē jāizlasa 6 nodaļas , 3 izlasiju, bet lasīšu tā,lai kautko atcerētos. tātad jāizlasa vēl 6 nodaļas. vajg ieinstalēt veco skype, bet slinkums. un RMA nevar ielādēt. vēēe.
*_*
bet šodien ir laba diena.
jā,meloju, jo man liekas neatceros, kas šodien notika.
nē atceros gan.
es sapratu fiziku un tā patiešām. prieciņš.
un vakar es nenokavēju 22:22!!!! (man nepatīk izsaukuma zīmes, bet tur tās ir nepieciešamas.)
man liekas,ka bija kautkas svarīgs jāizdara , bet es nevaru atcerēties kas tieši.
ūun laiks paiet pārāk ātri. man vajg kādas 5 liekas stundas - miegam. ja pa trīs nedēļām savāktu visas veselības mācības stundas, tad es varētu beidzot izgulēties. un negulētu uz grīdas - skolā. : D un nē tā grīda nebija netīra, jo man liekas vakarā viņas mazgā.
es ienīstu Ziemassvētkus. ja būtu sniedziņš es noteikti būtu priecīgāka, un Ziemassvētki varētu saukties par Ziemassvētkiem. UN tagad rakstot kautko bezjēdzīgu par Ziemassvētkiem es atcerējos par teicieniem,kurus pierakstiju dienasgrāmatā un , kuri ir jāpārraksta.
unnn tas man atgādina to,ka filmas jāskatās. bet šodien vismaz vienu , es ļoti ceru,ka noskatīšos, ja vien nedabūšu RMA(ja jums liekas,ka tas ir kautkā saistīts ar Dimu .. tā ir). ^_^
es nezinu vai es šeit rakstiju, bet tomēr pierakstīšu atkal man patīk vārdi - Daniels, Tedijs, Dilans.
Bet Daniels man nepatiks , ja kādas klasesbiedrenes,nesauksim viņu par Māru,māsa savam bērnam ieliks vārdu Daniels.
fui, tēja bija palikusi auksta un pārāk salda.

`dari visu, lai sasniegtu savus sapņus`
(tas tā, lai neaizmirstu)

mans kaķis šodien pat bija jauks un tas ir jauuki, jo es gribu jauku kaķi, jo man patīk jauki kaķi. (tur iespējams ir visvairāk 'jauki' cik kādā teikumā esiet jebkad redzējuši)

Lai jums daudz prieciņa!
un man siltas tējiņas.

ja izlasiji tad es Tev saku paldies. (:


2 comments:

Anonymous said...

Jauki, ja ir jauks cilvēks, kas jauki dara jaukas lietas, lai visiem jaukajiem un nejaukajiem cilvēkiem būtu jauki pavadīts jauks laiks.

Nea, tagad austāk stāvošajā teikumā ir visvairāk pieminēts vārds `jauks`. saņem.

Vanilla said...

bet mans teikums bija JAUKĀKS, ha.
^__^