Friday, December 26

You Could Be Happy

nenokavēju vilcienu un saņēmu dāvanu, prieks, jo tur bija parasta lapiņa ar jaukāko Ziemassvētku apsveikumu pasaulē, patiesībā nezinu vai to var saukt par Ziemassvētku apsveikumu, bet jaukākais ko par sevi esmu jebkad lasījusi.
: )))))))))))))
es pārāk ātri pieķeros cilvēkiem.

Pay it forward - skaista filma, pavisam savādāka nekā pārējās par kurām es saku - laba filma.beigās apraudājos. es liktu - 9

šodien atkal grūtības sagādāja piecelšanās un vispār šodien nekas īpašs nenotika, ja neskaita labāko Ziemassvētku dāvanu pasaulē un sarunu ar kādu nepazīstamu cilvēku gaidot vilcienu uz mājām.
un te būs dialoga beigas
X: kur tu ej?
Es: tas ir mans vilciens
X: uz kurieni brauc?
Es: uz mājām.
X: nē , es nopienti, uz kurieni? Jēkabpili?
Es: uz mājām.
X: nebrauc, paliec ar mani.
Es: / iet jau uz vilcienu/
X: lūdzu..ko es viens darīšu līdz trijiem? ':(((
Es: byez.

patiesībā vienu sekundes simtdaļu es pat domāju vai palikt.
cik skumji, vaine? :D

un tagad es ēdu milzīgu gabalu kūkas un vēlreiz pārlasu to lapiņu un priecājos.



lai jums daudz laimes!

1 comment:

Vinnie said...

Zini,ko es saucu par jauku sagadīšanos? šo te: es iegāju google ar mērķi atrast vienu kkādu senu lirisko dziesmu, bet netīšām uzgāju tavu blogu, bāc un nevaru beigt lasīt, nezinu kpc tā, bet šķiet,ka tu esi no akjelpiekash,rigt? jo dzirdēets tas bloga nosaukums,btw.