Tuesday, December 30

happiness.

es gribu vienu dienu, kurā varētu vienkārši sēdēt mājās un nedarīt neko, skatīties filmas, slinkot.

šodien ļoti sapriecājos par stāstiņu - ''Puisītis un putniņš.'' liels,publisks paldies Tev! ^_^

tagad par filmām

Perfume: The story of a murderer - filma bija laba, bet šausmīgi dīvaina, beigas tādas nekādas.Pati filma bija diezgan pasmaga. es liktu 7/10



Camp rock - par tādu varētu teikt ''ő forši , būs laimīgas beigas, viss ir baigi labi''
bet tomēr man patika. kkas līdzīgs High School Musical, tikai labāk un tik daudz nedzied un diezgan ģitārīga. ^_^ es nevaru ielikt 8, tāpēc - 7.99/10


lai jums daudz prieka! :]








7 comments:

Gint said...

Lielais lūdzu! ^^
Starpcitu, kāda pases bilde iznāca?;)

Vanilla said...

^_^
pases bilde ir ŠAUSMĪGA, nē patiešām, bet nu cerēšu, ka pēc 10 gadiem būs labāka. mierināšu sevi ar to, ka visi pases bildēs izskatās neglīti, izņemot tos, kuri ir skaisti. :D

Gint said...

Es ar nesen taisīju un man arī tāda nekāda. Laikam pašlaik viņiem vēl nesmuko partija iet.. Tā kā būšu tev kā mazs mierinājums xD (dod pieci)
Atverot pasi, esmu jau ietrenējies smuki uzbāzt savu kresās rokas īkšķi uz bildes, tā lai var priecāties tikai par skaisto parakstu =)

Vanilla said...

tāda nekāda - tas nozīmē, ka laba, bet mana ir tāda ar kuru varētu biedēt mazus bērnus. :D
un manā parakstā ir tikai viens burts,bet paraksts vismaz man patīk.
^_^
un tagad man arī būtu jāietrenējas veiksmīgi noslēpt bildi un ganjau izmantošu tavu metodi.
:))

Unknown said...

Nu nez vai Pefume varētu vērtēt augstāk par Camp Rock... Tas ir kā Pikaso salīdzināt ar 5gadīga bērna zīmējumu. Pilnīgi nepiekrītu.

Gint said...

Heh.. Biedēt bērnus. Labs! Gan jau tu pārspīlē, bet ja tomēr, tad man lieti noderētu tava pase, jo gribās mazo brālīti pabiedēt. Viņš regulāri manus Actimel izdzer..

Laimīgu tev Jauno gadu! "2009" patīkams skaitlis, taka domājams, ka gads būs tik pat jauks.

Vanilla said...

Zuu - pieņemu, ka tu domāji,ka Perfume ir labāka par Camp rock. un Tev ir taisnība - tā arī noteikti ir, bet uz to brīdi es nedomāju,kurai būs augstāka atzīme vienkārši viss ir atkarīgs no tā kā man patika un labākas emocijas man bija ar Camp rock.lai Tev laimīgs Jaunais gads! :]

Krishjohn - varbūt mazmazmazlietiņ pārspīlēju, bet nē, nē tā nevar traumēt Tavu brālīti. :D
pateicos. :))
Lai Tev arī laimīgs Jaunais gads un, lai izdodas viss iecerētais kā arī piepildi sapņus! ^__^