Sunday, December 21

es nopirkšu ģitāru 365 dienās.

tagad deg svecīte, skan mana mīļā ehr lirisko hītu programma
un es uzrakstīšu kautko par šodienu, kautko, kas nav tikai divi vārdi.
no paša rīta apmēram 8:53 man zvanīja
X: Čaviņa, ko dari?
Es:/samiegojusies/ ēe, guļu
X: ā.. BRAUCAM uz Rīgu!
Es: Ko? nē
X: Kāpēc?
Es: blablabla
X: nu labi, .. žēl.
Es: aha , čau
X: nu labi, atā

pēc tam dzirdēju kkādu sms, bet gulēju tālāk.
šodien bija ļoti smieklīga diena. un pikojos, daudz. sniegavīrs cieta neveiksmi, jeb viņu atspārdija, cik skumji, vaine?
R. ir dusmīgs par R2. , bet es esmu ļoti dusmīga uz R. , jo viņš ir idiots. cik skumji vaine?
par eglīti. es laimīga krāsoju melnus nagus un dusmojos uz koncertu un tad negaidīts jautājums -
M: Rītdien eglīti pušķosim?
Es: ko ? mums ir eglīte?
M: jā, vakar Sandis atnesa, es jau viņam šodien šokolādi atdevu.
Es: /dusmīga/ un kāpēc jūs man neteicāt?
M: Tu neprasīji, hahahhahahaahahaha
V: hahahahahahhaa
M:hahahahahaha

okēj. man ir smuki melni nagi un visi domā, ka es nodedzināšu māju, jo aizmigšu pie svecītes. pie tā būtu vainīgs tikai un vienīgi LNT, es neesmu vainīga, ka 03:00 ies filma par kuru Miezīte tajā skeiteru pasākumā visu laiku teica ''őő, laba filma, laba filma tev viņa noteikti jāredz, es gribu zināt nosaukumu, laba filma , laba filma nē nu tiešām laba... ''
koncertu nav un nebūs. es nedziedāšu, jo man nav jādara tas , ko es nemāku. cik skumji, vaine?
jābeidz dusmoties, jo tad, kad es dusmojos visi parasti smejas, un tad nesanāk nekāda dusmošanās, cik skumji, vaine?
es gribu Ziemassvētkos iet uz baznīcu,bet mana mīļā ģimene nevēlas.es uzskatu, ka vismaz vienreiz gadā ir jāaiziet uz baznīcu.

lai jums baigi labi iet! ;]


No comments: