Tuesday, December 9

no surprises

Cinema Bizarre - After The Rain.mp3
šodien esmu vēl slimāka nekā vakar vai vispār šogad. kā var rasties TIK daudz iesnu ? man liekas,ka tik daudz salvešu paciņas es neiztērēju gada laikā,cik pēdējās trīs dienās.Krievuvalodā vajadzēja lasīt divus vārdus, bet man nebija balss un parunāt nevarēju tāpēc ganjau šausmīgi dīvaini izklausijās - '' v amerike'' : D
ģeogrāfijas kontroldarbā bija jākomentē rakstiņš par AIDS / HIV un pirmais teikums, ko uzrakstiju - `tas ir slikti` . bēet ko tad vēl,lai raksta/komentē?un labi,ka ģeogrāfija ir piektā stunda, nevis devītā,jo tad es neietu tik ātri mājās. skolā mani redzēsiet tikai piektdien, prieks un laime.
tām par filmām -
freedom writers - diezgan spēcīga filma es teiktu. man patika, lai gan kautkā tomēr pietrūka,lai būtu tā,ka varētu kliegt - ideāla filma. tāpēc - 8.5 (tas ir tā,ka 9 liekas par daudz un 8 par maz)
Definitely, Maybe - Raens Reinolds, ļoti daudz Raena. ^__^ kas var būt vēl labāks? ja nu vienīgi filmas saturs : D kaut arī filma patika biju gaidījusi kautko labāku - 8
vēe , man notirpa kāja un es viņu nejūtu.
ā, un es nesatikšu šonedēļ R. , bet varbūt tā ir labāk, jo nezinu vai maz gribu satikt. R. piemīt daudz kas, kas man parasti cilvēkos riebjas.
lai nu kā, bet es negribēju saslimt un nedrīkstēju arī.help.
nav slikti, nav arī labi.
un mans kaķītis tomēr nav tāds briesmonis par kādu es viņu uzskatiju viņš ir vienkārši riebīgs. :)

nesaslimstiet!

2 comments:

KEPKE said...

Tā jau parasti arī notiek, kad riebīgi dzivnieki un cilvēki apkārt, tad arī slimības un nelaimes pielīp :)

Vajag ar optimismu skatīties slimībai tieši acī! :D

Vanilla said...

Tad jau man vajdzētu būt mūžīgi slimai :D
bet paldies par jaukioptimisko padomu :)