Wednesday, December 17

no one

man ir auksti, esmu neizgulējusies, miegaina un dusmīga uz visu pasauli.
precīzāk es gribu izlidināt telefonu pa logu, jo sms vai zvani visu laiku iztraucē no miega. un teikšana, ka guļu nelīdz un iet runa par kkādām Pļaviņām, ahh, man nav kredīta un nē, nebraukšu uz nekādām Pļavinām un vēl uzzināju, ka apdarnieka profesija ir ''tcipa celtnieks'' ahaha. :( un tagad man gribas kautko uzspridzināt. :@
R. ir stulbstulbstulbs.TĀ ir.
es te varu čīkstēt, jo mans blogs tomēr. :/
okēeej, šodiena.
nevarēju pamosties. pēc bezmiega periodiem nāk miega periodi.
skolā varētu teikt, ka gandrīz neviena stunda nenotika, ja notika, tad vienkārši neaizgājām.
visnotaļ jaukais klasesbiedrs pateica ''ja tu nokrāsosi melnus matus es pakāršos''
ahha, eju pēc melnās matu krāsas, gaidiet. :D
vispār šodien mana ''es neko needīšu'' diena pārvērtās par ''pica un pīrādziņi un saldējums un mandarīni un piparkūkas un kkādas kotletes'' dienu.
saldējums nebija zemeņu tas NAV jauki. :/
mans atzīmju līmenis ir vienāds ar.. ar.. omg, ar vienu no visstulbākajiem klasesbiedriem. man ir tiesības justies stulbai. tagad es varu atslēgt internetu?
ā ununuuun es spēlēju CS un nošāvu 3 cilvēkus, ahaha. :DD man liekas,ka tā bija pēdējā reize, kad spēlēju CS.
šodien bija SNIEDZIŅŠ!
unun ejot mājās viņš tik skaisti izskatijās matos un dažreiz tiešām ir sajūta - kā filmā. un sniega dēļ uz īsu brīdi bija laimes sajūta. ^___^ sniegs ir labs.
un patiesībā es jūtos +/- labi, tikai kkāds izmisums.
šodienas atklājums - ar labu nakti NEraksta kopā, netaisnība. man vienmēr likās, ka ir arlabunakti, un tā smukāk izskatas.
arlabunakti, sunshines! :]]]]

Uzburiet man daudz sniedziņu, paldies!


Everything is gonna be alright.

No comments: