Monday, December 1

kotlete.

viss vienmēr beidzas labi, ja kautkas nav labi tad viss vēl nav beidzies.
tā vienkārši ir jābūt, jo mans teiciens nedrīkst melot.
šodienas dziesma - The All-American Rejects - Happy Endings.mp3
Three Days Grace - I Hate Everything About You.mp3
Radiohead - Creep.mp3
piedodiet, nevaru izlemt un priecājaties,ka uzrakstiju tikai trīs.
šodiena bija.. šodiena.
(labāks apraksts nenāk prātā)
man patīk gaismiņas un mandarīni un man liekas, ka man visvieglāk ir izdomāt, ko dāvināt. Bet es jau neteikšu,ka gribu Postsecretu grāmatu.
Šodien gāja slapji,jo bija slapjš asfalts pa kuru es nejauši vārtijos, man veicas, jā. : D un vēl bija rampas skeitparkā un bailes no auGstuma un tumsas arī. bum.
vispār es neteikšu , ka ir slikti, jo teicu,ka nečīkstēšu tātad, nekas.
un tagad vai nu man neviens skaipā neatbild vai arī es atkal kautko nesaprotu jaunajā skaipa versijā.
22:02 , vēl 20 minūtes līdz 2222.
un vēl kāda stunda līdz izlemšu iet gulēt un sapratīšu, ka vēljoprojām moka bezmiegs.

lai nu kā , bet es jums tomēr
novēlu veiksmi un laimi!

šīsdienas dziesma varētu būt arī - Nickelback - Gotta Be Somebody.mp3
man patik linkin park.



No comments: