Sunday, November 30

nezinu.

Radiohead - Creep.mp3
ja es klausos to dziesmu, tad kautkas nav labi un nav jau arī. pēdejo reizi,kad es viņu klausijos, tad es gribēju nomirt,bet tā patiešām un tas bija sen-24.04.08 ceturtdien.
tātad, šī gada 24.aprīlī.
vienīgais labums - es maz ēdu, ha.
nū labi viss nav nemaz tik slikti,bet drīzāk muļķīgi, bet ne par to ir šis stāsts.
ja tā nebūtu noticis, tad es nekad nerunātu ar cilvēku ar kuru es domāju,ka nekad nerunāšu,bum.
es gribu iet ārā. bet problēma ir tāda,ka neviens cits negrib, paldies. (:
bet es iešu ārā, viena. un iešu tur,kur nav gaismiņu un ja atradīšu austiņas, tad klausīšos radiohead - creep.
tikai man ir viena problēma - paranoja no mašīnām, bet tas nekas.
^___^
ņņā.
lai jums veicas!

I dont care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

No comments: