Tuesday, November 25

ave maria.

Klausos atkal un atkal Ave maria (jūs nemaz negribat zināt kā izpildijumā)
un priecājos vai drīzāk esmu pārsteigta nu apmēram šitā - O_O
kā tik labi var dziedāt
?
labi dziedāt - tas ir dziedāt tā kā es nekad nedziedāšu. : )
smieklīga diena ir šodiena. un tas ir labi, IR! ^_^
nestāstīšu sīkāk, jo tad būtu baigi daudz jālasa un to jau mēs neviens negribam , vai ne?
šodien es uzzināju kautko ļoti svarīgu - trenažieru zāle atkal ir atvērta!
ahaha, jā tas ir svarīgi, jo es uz viņu iešu. tas ir tāpat kā ar aerobiku no sākuma ļooti negribas iet, bet pēc tam ir tāads prieks, ka tomēr aizgāju. ^_^ un nedrīkst jau pieļaut , ka palieku galīgi resna.
tomēr pēc jaunā gada būs peldēšanas stunda, prieks un laime , par vienu stundu vairāk. |-(
literatūrā es dabuju lasīt un pēdējajā nodaļā man bija jālasa tikai trīs vārdi un tie paši bija - nē, nē, nē. tas cilvēks, kas rakstija lugu Zīrai varēja piešķirt vairāk teksta man par prieku.
es vēljoprojām esmu priecīga par sniegu. gribēju rakstīt laimīga, bet tomēr vārds laime ir pavisam kautkas cits, lai gan iespējams to varētu teikt arī par sniegu, bet manā gadijumā esmu vienkārši ļotiļoti priecīga.
vispār vēl šausmīgi daudz jāpaspēj izdarīt un šis ieraksts ir bezjēdzīgs, lai neteiku vairāk.
bet - mans blogs un mani bezjēdzīgie ieraksti.
^_^
esiet laimīgi!

1 comment:

Anonymous said...

aizej pie ģimenes ārsta, pasaki, ka tev hlorētā ūdenī grūti elpot, un viņš tev uzrakstīs zīmi un varēsi baigi laimīga neiet uz to peldēšanu :D


UN ESMU LAIMĪGA, UN LAIKAM TAVS NOVĒLĒJUMS STRĀDĀ/PIEPILDĀS, viss viens, BET PAGAIDĀM IR BAIGI LABI ^____^

Un TEV arī novēlu būt baigi laimīgaaai ^_~