Tuesday, November 18

Daudz laimītes Latvijai.

''Tie ir vārdi no manas tautas
Un dziesma man arī no tās
Un es zinu, neviens manā vietā
To nedziedās''

/Prāta vētra - Mana dziesma/

čau, man iet labi.
Šodien ir svētki.Svētki Latvijai.Ja kāds izdomātu cept torti , tad vajadzētu ļoti daudz svecīšu.Kā teiktu Karlsons '' Labāk 90 tortes un viena svecīte '' ,bet kurā no tām tortēm,lai liek to vienu svecīti?
Ja es dzīvotu kādā lielākā pilsētā vai vispār vietā,kuru var saukt par pilsētu,tad redzētu salūtu.
bet nav lemts. hahā.
man patīk dziedāt.
un varbūt sākšu domāt,ka es māku dziedāt.
pašlaik es varu teikt, ka nevienu neienīstu.
prieks un laime.
laime un prieks.
not.
vakar es iemācijos vienu pantiņu no četriem. un JĀ tas ir labi. :)
^_^
15:35 Rīgas sargi. Filma par filmu
Runājot par Rīgas sargiem ,es dotu 8/10.
Rīgas sargos man patīk viens aktieris - Skrastiņš, Artūrs , Skrastiņš.
šodien es printeri izmantoju vairāk nekā gada laikā.
bum.
un nākošais gads būs GOTIŅAS gads. un ja es būtu viņā dzimusi ,tad
2008-12 = 1996
2008-1996=12 gadi. NĒ.
tātad vēlreiz
2008-24=1984
2008-1984=24 gadi. tas der. :))
euu, es nemāku rēķināt , ja ? :D jo man liekas,ka izrēķināju pilnīgi nepareizi.
help.
man jābeidz rakstīt.



lai jums daudz zemeņu saldējuma un sniedziņa!


EDIT: Džese Makārtnijam ir jauns klips ->
Jesse Mccartney - It's Over
(love).

hahā, un tikko skanēja iespējams labākais jautājums šodien -
''Saldējumu gribi? ''
un tas nozīmē, ka mana novēlējuma pirmā puse - '' lai jums daudz zemeņu saldējuma '' ir piepildijusies tagad vajg tikai SNIEDZIŅU.
happyhappy.


No comments: