Thursday, November 20

nē.

http://www.youtube.com/watch?v=Ip8FTOo0hxc - par to prieks, beidzot ir jaunais video klips. ^_^
happy.
not.
bet tomēr happy. laikam.
un šodien no rīta nebija sniedziņa.
bija lietus , daudz lietus , tik daudz,ka vajadzēja lietussargu un vēl vairāk.
tas nekas,ka manu lietussargu kāds mēģināja nogalināt un es viņu gandrīz aizmirsu. ( īstenībā, tas nav mans lietussargs,kšs.)
šodien itkā viss ir labi.
bet tajā pašā laikā nekas nav labi, un man ir slikti, bet nejau to iemeslu dēļ,kuru vakardien bija slikti, jo ar tiem 'iemesliem' viss ir labi, tiešām. bet nekad nav pietiekami labi, lai varētu teikt,ka ir tiešām labi. sapratāt vai ne? es arī.
bum.
viss ir pārāk dīvaini, lai būtu dīvaini. nē, tas nav pareizs teikums, bet te tāpat nav normālu teikumu, jo ... (izdomājiet paši)

BRĪVA VIETA JŪSU REKLĀMAI.
(lai gan es jums nekad te reklāmu neļaušu likt , es pārāk mīlu savu blogu)

man patīk sava klase.
un man liekas,kad es pabeigšu šo skolu man pat pietrūks klasesbiedru(klasesbiedru daudzskaitlī - tātad visu un jā ar mani viss kārtībā un esmu pie pilnas apziņas)
un es atkal spēlēšu CS, ahaha. jā. es zinu,ka tā ir viena no stulbākajām spēlēm ever.
un nu un?
un un nu?
nu un nu?
esmu stulba, lai gan patiesībā tā nedomāju.

un šodien viena no jaukidīvainiDĪVAINIdīvainajām klasesbiedrenēm pateica
''sarkans uzbudina''

ahahahaha.
bettasbijastulbi.


vispār , ja es zinātu,ka manu blogu NEVIENS nelasa, tad ieraksti būtu garāki.un iespējams arī tādi,kurus varētu saukt par ierakstiem.

EDIT:
Viss vienmēr beidzas slikti. Ja kaut kas nav slikti, tad viss vēl nav beidzies!/D.Ritere/
- TAS TEICIENS IR NEPAREIZS.
SAŅEM, CIENIJAMĀ, D.RITERE
AHAHAHAHA.
:)
JO IR
VISS VIENMĒR BEIDZAS LABI, JA KAUTKAS NAV LABI, TAD VISS VĒL NAV BEIDZIES.

No comments: