Friday, November 28

čau, lācene. :)

mana dziesmiņa - Basshunter - Angel In The Night
un, ja tev tā dziesma nepatīk, tad
1) tevi sauc Diāna
vai arī
2) es uzskatu tevi par stulbu
es jūtos labilabiLABI un , ja sabojāsi šodien manu garastāvokli degsi elles ugunīs. ahahaha. :D
šodien bija smieklīgi forši smieklīga diena, man liekas vislabākā šonedēļ. ^_^
es dziedāju autobusā sarasā un vēl visādas dziesmas , bet visvairāk SARASĀ (Gint, es ceru Tu šito nelasi :D) un dziedāju ne tikai autobusā.
tadam , tad vēl es runāju ar kautkādiem cilvēkiem jeb viņi runāja ar mani, bet nu nekas svarīgs. (:
ā, un vēl izdariju daudz stulbas lietas , lai mani varētu saukt par idioti. : D lai gan izskatijos vienkārši pēc tipiskas
(lasīt stulbas) blondīnes.
ā, un man ir dūrainīši divi - viens lācenes , otrs mans :D (apmainijāmies ar vienu dūraini)
un tā es staigāju ar diviem dažādiem cimdiņiem, lācenes cimds siltāks, bet manējie peļķē iekrita, nu nekas. : D
^____________________________________^ prieciņš.

cilvēki ir forši, vakar es gribēju visus nogalināt, bet tas bija sen un vairs nav taisnība.
es īstenībā gribēju vēl daudz ko rakstīt, bet nav laiciņa tāpēc pietiks ar -


es jūs visus mīlu!

^_^

No comments: