Monday, November 17

Paranoja no mašīnām.

Šodienas dziesma - Stone Sour - Through Glass
Man ir zemeņu saldējums. Tagad. HAPPY. Tas ir tieši tāds saldējums kādu es gribēju tajā dienā,kad pirmo reizi šeit rakstīju.
Tagad par paranojām un mašīnām.
Viss sākās reiz sensenos laikos.. vakardien.Kad kopējā apskāviena laikā piestāja kāda mašīna no kuras izkāpa kāds ļoti piedzēries vīrietis ar pudeli rokā un teica ''bļe,kāpiet iekšā!'' un tad man liekas arī skrēja pakaļ, nedaudz, jo cik nu tāds var paskriet.Mēs aizbēgām, mašīna aizbrauca. Ļoti saīsināts stāsts ar laimīgām beigām. Tikai tagad man ir bail no katras mašīnas tumsā.
saldējums beidzās.
un man vēloprojām patīk Simple Plan - Welcome To My Life
diskus vakardien es neierakstiju,jo nemāku, nu nesanāk.
Ārā ir smuki mākoņi unun saulīte. ^__^
Tagad mans jaukais kaķis man guļ klēpī un murrā pat un neskrien prom, ja pat varu ar abām rokām parakstīt. :)
man liekas,ka es viņu vairs tik ļoti neienīstu. ^_^ (love)
bet man tagad ir tiesības pārdomāt, jo viņš man atkal gandrīz roku nokoda.

gribu sniedziņu.

un pavisam aizmirsu - man ir skaisti tumšizili nagi,ha.
EDIT: vakar es mācēju tomēr ierakstīt dziesmas vakar un šodien arī.
apsveiciet mani.
paldies.

happiness. (neesmu pārliecināta vai uzrakstiju pareizi)
HAHĀ.

No comments: