Sunday, November 16

Do you wanna be somebody else?

Three Days Grace - Never Too Late - nezinu vai šodienas dziesma , bet tagad viņa skan
''Even if I say
It'll be alright
Still I hear you say
You want to end your life''

lai arī šī ''optimistiskā'' dziesma man patīk, tomer Simple Plan - Welcome To My Life ir labāka.
Šodien bija jābūt jaunajiem postsecretiem un nav. bet būs, noteikti būs.
vēl šodien ir viena no tām retajām dienām, kad man nav apetītes , nu negribas ēst. (tagad es ēdu, bet tas nenozīmē,ka gribu ēst vienkārši garšīgi ir. )
Vēl pat ir tādi cilvēki kam Ķieģelis patīk, varbūt viņš tiešām ir jauks kaķis?
man ir jāieraksta dziesmas. tagad. un vēl jādzied.
bet dziesmu ierakstīšana un vispār cenšanās ierakstīt kautko diskos aizņem daudz laika. nejau tāpēc,ka es nemāku, bet.. es nemāku.
vēl jānoskatās tikai 49 filmas, šodien kādu vienu noskatīšos. varbūt.
man patīk begemoti un nejau šitie














bet gan





jauks, vai ne? :)))







īstenībā man pat varētu patikt arī šitais,

jo viņam ir dzeltena mašīna.
(love)











un ja tagad gribi noskatīties labu filmu, tad skaties August Rush !
lai veicas.








2 comments:

Anonymous said...

Ķieģelis ir foršs.

Vanilla said...

ķieģelis ir..briesmonis.