Monday, November 24

definējiet vārdu - laime.

Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love.mp3

, akšausmas ko es klausos?
, es noskatīšos 100 filmas, jo daudz esmu noskatijusies un tagad būtu muļķīgi domāt,ka nevaru.
, es vairs nečīkstēšu tikai tāpēc, ka man ir slikti, jo nekas no tā nemainīsies.

, es nevienu neienīstu.
,
,
(tur ir neredzamie burti un ja neesi ģēnijs,tad Tu viņus neredzi)

un tagad Tu domā,ka es arī neredzu, bet es neesmu teiksi,ka redzu. : )))
(jo visi tapāt zin,ka redzu,haha.)

kas ar Dimu ir noticis?
pieaudzēja matus, nogrieza matus, pārcepinājās solārijā.
vismaz 2x sajauca melodiju un 1x vārdus.
kur ir vecais Dima? Ar ko es tagad gribēšu bildi? par ko es fanošu,tādejādi kaitinot citus?
hēēlp.

dažreiz es domāju,ka cilvēki ir stulbi, bet dažreiz es zinu,ka tā ir.

matemātikā bija kontroldarbs( tas nu gan ir dīvaini vai ne?),kuru es sapratu, man nebūs 10 , bet 5 arī ne.
viena(iespējams vienīgā) no tēmām par kuru varu teikt,ka patiešām sapratu un sapratu arī visus uzdevumu noteikumus, tikai neesmu pārliecināta vai pareizi izpildiju, jo man ir problēmas ar daļskaitļu dalīšanu bez kalkulatora palīdzības.
matemātikas skolotāja ir piemērs gudrajām blondīnēm īstenībā viņa varētu arī mācīt fiziku, tātad ļoti gudrajām. un blondums nav sliktums. soooo...blondīnes nav stulbas,neapstrīdu to,ka par to var strīdēties, jo strīdēties var par visu.
fui,tur bija daudzpunkte.

es negribu ziemassvētkus.
es negribu tās stulbās ziemassvētku reklāmas.
es negribu eglīti.
atkal tuvojas mans parastais - es ienīstu ziemassvētkus - noskaņojums, bet tikai tuvojas, tātad vēl neko neienīstu.

un nesen pārlasiju savu dienasgrāmatu ( kura ir ar paroli un viņai ir kādi 4 gadi. ^_^ )
un tur bija iekopēts viens teksts no kādas diskusijas komentāriem,kurš liek aizdomāties ->

''Izvairieties kādam teikt sliktus vārdus,cik vien juusu spēkos,jo jūs tajā brīdi nezinat,kas norisinās tā otra cilvēka dvēselē.Varbūt viņš ir ieslīdzis tādās skumjās vai depresijā(kaut arī slēpj to aiz košām spalvām un jautrības),ka nākamajā brīdī ir spējīgs veikt pat pašnāvību un jūsu vārdi būs bijuši pēdējais grūdiens uz šo soli.''

(nē,tas nav nekādi saistīts ar mani vai kautkā tamlīdzīgi, bet vienkārši liek aizdomāties.
un varbūt arī dažreiz vajg padomāt pirms kautko teikt.)

No comments: