Saturday, November 22

neiespējamais ir iespējams.

es ienīstu visus un visu, bet tā laikam nav es nezinu kā ir.
bet, lai nu kā tomēr ir lietas, kas iepriecina. ^_^

man ir vissmukākais blogs.
un es jums neticēšu, ja teiksiet, ka tā nav , jo neticu cilvēkiem, kurus ienīstu. :)))


''Cause I got something to believe in
As long as I'm breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if I just believe
And I believe in me.
''

atkal ir atgriezies optimisms, bet tas neietekmē manu ienīšanu vai neienīšanu. ;]
es zinu ja ļotiļoti tic un mēģina sasniegt mērķus tā arī notiek,bet tas tomēr ir atkarīgs no katra paša, jo neko nedarot nekas arī nebūs. ^_^
(tad nu gan jaunumi, ne? :D)


pa EHR skan Linkin Park - Leave out the rest
Tūlīt sameklēšu LP mapīti un klausīšos vecās un ne tik vecās dziesmas, jo patīk.

es gribu pikoties, tagad.


šodien es daudz karājos ārā pa logu,jo sniga un bija forši. un man liekas daudziem cilvēkiem bija vēlme mani izgrūst pa logu. vai nav jauki? :))
vēl es atdauziju galvu.pret palodzi. un bez tam man ir neizskaidrojams zilums uz kājas.
es saprotu fiziku, jo es gāju sēdēt priekšā un ziniet nav nemaz tik grūti. un cilvēks sauksim viņu par Arnoldu zin cik vienā tonnā ir kilogramu, paldies.
un šodien literatūrā es dabūju daudz lasīt, par to - ^_^


man ir auksti
un man ir jauni dūrainīši.

paskatieties pa logu - ārā ir smuki!
:)))))

es mīlu linkin park. ^_^

No comments: