Friday, November 21

I'd much rather be dead than fat.

šodienas dziesma - kids 4 rock - acis
šodiena visu laiku pagāja steigā.
iet labi. :] ja neskaita to , ka gandrīz tiku izvārtīta sniegā paldies mīļie krievu tautības cilvēki, bet pati biju vainīga, jo sāku runāt un pikoties es nemāku. tadam.
Viss sākās reiz sensenos laikos - šodien 15:25 , nē, bet pulksten tikos man bija vilciens.
Bijām citā dzīvoklī man bija bail no suņa, jo rotveilers tomēr, bet ne manējais. bet smuks, atvainojos, smukA ^_^
par dziedāšanu teica,ka ir vērojams progress un ir daudz labāk, tātad labi iepriekš nebija?
nu vot.
tad sākās ceļš uz staciju nezinu vai to var saukt par ceļu drīzāk mokpilnie metri līdz stacijai. : D kur man bija jāpavada kautkādas 40 minūtes.
pa to laiku notika viskautkas, bet aprakstišu vienu notiku
kad mīļā Iza jau iekāpa autobusā un brauca prom un es uzvedos kā stulbene, pienāca klāt viens no tiem ar ko pikojāmies(jo pārējie bija mājās,ganjau) - krievu tautības cilvēks,kas īstenībā runā latviski un kautko teica un es teicu - 'jā,čau'. man likās,ka viņam ir kādi 15 lielākais 16 gadi, bet izrādijās ,ka 18 un drīz būs 19.
viņš negribēja braukt mājās, jo ir nobastojis vairāk nekā 23 stundas un dzēris otrdien, trešdien , ceturtdien, piektdien un jā pavisam aizmirsu arī pirmdien.Un man šodien bija iespēja pilnībā izmantot savas psiholoģes spējas (pieņemsim , ka man tādas ir). Tas nekas,ka dažus teikumus viņš teica krieviski vienīgais ko atceros 'dzīvošu skaisti, miršu jauns' oo, jā, skaisti.Nonācu pie secinājuma, ka viņš ir nelaimīgs cilvēks un tākā jau bija paspējis izstāstīt apmēram pusi no sava dzīvesstāsta (nē, viņš nebija dzēris) es tiešām varu teikt,ka nelaimīgs, bet tomēr muļķīgi smaidija. ahaha. un man liekas, ja pēc manis atbrauktu mazliet vēlāk es būtu izvārtīta sniegā : D , bet es esmu stulba un pati vainīga. :] un tā beidzās tā jaukā vai ne tik jaukā saruna. un visi dzīvoja laimīgi līdz mūža galam izņemot viņu.
tadadam.
labi, man jābeidz rakstīt. ^_^


esiet laimīgi!

No comments: