Monday, November 17

That`s what`s inside counts more than the face.

Eiropas hītu radio kautkāda liriskā programma.
man nenāk miegs.
man nenāk miegs.
man nenāk miegs.
es zinu,ka šodien jau otrais ieraksts, bet šis ir mans blogs un es varu rakstīt cik bieži gribu. tāpat neviens nelasa.
jūtos slikti. jā.
kautkāda vakara depresija. bet depresija parasti nav uz īsu laiku periodu.
es ietu gulēt,ja nāktu miegs. un tāpat iešu gulēt.
Lai gan visticamāk mācīšos dzejoli. Veidenbauma. Kuru,protams, es nemācēju atrast, bet Greifrūts mani izglāba no iešanas uz bibliotēku. paldies, haha.
haha, par to, ka pats greifrūts šito nekad nelasīs.
un greifrūts nav auglis/dārzenis vai suns.
ir, bet nav.( nu nejau suns)
tadam.
Tā liriski skumjā mūzika nepalīdz justies labāk.
Veidenbauma pavisamļotioptimistiskā dzeja ar nepalīdzēs.
Ceru,ka pineapple ir ananāss , ja nav tad es nezinu kādu sulu dzeru. tāpat zinu,ka ir ananāss un nē, nevis tāpēc,ka tur virsū uzzīmēti ananāsi, bet tāpēc , ka Didydyayda tā teica. Un Didydyayda nav cilvēka vārds, suņa arī nē. vienkārši,ja būtu rakstījusi cilvēka vārdu, to , kas rakstīts Pasē, tad tas būtu pirmais tāds vārds manā blogā. tāpēc iztiksim ar Didydyayda.
Whitin Temptation - forgiven.
liriskajos hītos ir arī labas dziesmas.
tā vispār ir mana mīļākā EHR programma.
Veidenbaums gaida un viņu sauca Eduards.
lai man rītdien veicas.


arlabunakti, sunshines!

2 comments:

Anonymous said...

Nu es tā ilgi skatījos un meklēju, UN NEATRADU! Cikos Tu šito ierakstu rakstīji? :D
Un ES LASU Tavu blogu, tiešām. tiešām.
Un man laikam patīk apzīmējums `Didydyayda`. Laikam.

Eduards... ::D

Vanilla said...

Eduards arī bija priekš Didydyayda.
:)
happy.
es nezinu cikos rakstiju, varētu būt kkur 00:21, būs laikam jāuzliek,lai parādās arī pulkstenis.