Tuesday, December 16

dyulnrnrtr

es gribu iebiezinātu pienu un zemeņu saldējumu un, tad būšu laimīga.
mani iepriecina tas, ka tikai viens cilvēks ir atbildējis, ka brīnumiem netic.
man tagad ir auksti un ir noskatītas 73 filmas, tas ir labi. vēl tikai 27 filmas, 15 dienas.
un es šodien atklāju savu apslēpto talantu - graffitī. : D ganjau ar laiku sanāks labāk un izskatīsies pēc burtiņiem.
cilvēki patiesībā ir jauki.
es nevaru tik maz rakstīt, vaine?
ā, un man nav kredīta. un es gribu atslēgt internetu, okēej?
šodien lācenītei dzimšanas diena un sportā bija jālec par āzi un man vienīgajai nesanāca.
vispār tuvojas Ziemassvētki - negribu, negribu, nēegribu.
es varētu darīt kautko noderīgāku, bet tā vietā es nedaru neko un par to dusmojos uz sevi.

atsūti man vēstuli !
un ja būs atpakaļadrese noteikti atbildēšu! ^_^

No comments: