Thursday, December 25

Have You Heard?

Linkin park - in between.mp3
Eiropas lirisko hītu programma.

Vakardien ilgi taisīju dāvanu līdz pulkstens 2:56 un tad lasīju Poteru. Runājot pat Poteriem man palika vēl tieši 100lp, ko lasīt. oh, lucky me.
dziesmā,kas pašlaik skan Eiropas lirisko hītu programmā dziedāja ''for a good life, think of youuu ... Californiaa... '' un to dzied neviens cits kā MARQUESS, omg prieks,cik es viņu atceros - viņš dziedāja tikai kkādu 'El Temperamento'.
labi tātad šodiena. modinātājs bija uz pulkstens 9:50, bet piecēlos ~14:00. Un gandrīz viss ēdiens bija apēsts, un tieši tāpēc varēju dabūt tikai negaršīgus salātus, nezināmas izcelsmes alkoholu,garšīgu kūku un patiesībā bija vēl arī karbonādes. :/
un, tad es domāju,ka taisīšu dāvanu, bet kad pulkstens rādija tieši 16:58 es sapratu, ka šodien neesmu uztaisījusi neko dāvanai, lai tā būtu tuvāk pabeigšanai.
Šodien skatītāju (hahaha, mulķi) izvēlētā filma - Harijs Poters un Aizkabanas gūsteknis. pusi noskatijos un sapratu,ka biju jau redzējusi un turpināju lasīt Harija Potera grāmatu. Nē, es neesmu apsēsta ar Hariju Poteru. Gluži vienkārši vajadzēja filmu manam filmu sarakstiņam kā arī pēdējā Harija Potera grāmata vienkārši IR jāizlasa.
un šodien pulkstens 1:10 iet PAY IT FORWARD. jējējēeejēe ^__^ man tā filma jau sen bija jāredz un es redzēšu, un tad es būšu baigi priecīga, un gribēšu izmainīt pasauli, lai tā kļūst labāka, un man tas izdosies.

diologs iz dzīves.
Es: es zinu,kas būs manā 2009. gada paveicamo darbu sarakstā!
M: lalaalllala
Es: nu tātad 1. nopirkt ģitāru, 2. iemācīties pulksteni (t.i noteikt pareizu laiku no parastā pulksteņa.)
M: ahahahahahhahahahahahahaha, tu vēl pulksteni nepazīsti?
ahahahahahahahahahaha.

paldies, par atbalstu.
esmu vienīgais cilvēks, kas nedzīvo āfrikā un ir vecāks par 7 gadiem, kas nepazīst parasto pulksteni. oh, lucky me.

tagad te noderētu dažas emo bildītes ar lielājām galvām, jo viņas ir foršas :]]


jauks.


smieklīgs/ļauns.


skumjš.




esiet laimīgi!
un palīdziet man iemācīties pulksteni.

3 comments:

Anonymous said...

tad, kad mēs beidzot tiksimies, es tev pulksteni iemācīšu :D

Vanilla said...

okī. ;D

Anonymous said...

Thank you a lot for sharing this with all of us you really
recognize what you are speaking about! Bookmarked. Please additionally talk over with my web
site =). We could have a hyperlink exchange contract
between us

my web site ... roulette online