Saturday, February 21

i'm hiding under your bed


biju uz kalniņa.
es nemāku stūrēt ragaviņas tāpēc vairāk kritu kupenās un izvārtījos sniedziņā , nekā šļūcu no kalniņa kā normāli cilvēki.
sanšains saka, ka esmu jauka nelaime vai jauka katastrofa tas ir labi, ja?
vēl es sapratu cik ļoti nemāku spēlēt galda hokeju.cik ļoti ir ļoti? tik cik cukurgraudiņu ietilpst tējkarotē.
man gribēja iekost, nejau suns, bet gan brālis, nejau mans, bet gan sunshines.
vēl es sapratu, ka vecmāmiņa pie televizora vai nu ļauni apsmej cilvēkus, vai arī raud.
šodien uz inboxiņu atnāca vēstule ''cik maksas viena stundina''.
es biju dusmīga, tur pat nav jautājumzīmes.
un tad es domāju ''pēc kā gan es izskatos?''
nujām, skumji.

ko es klausos?
Sick Puppies - My World
Klaas - How does it feel
The Postal Service - This Place is a Prison
The Rasmus - Ten Black Roses
The Killers - Read My Mind
Eminem - When I'm Gone
Jakarta - One desire
(mana mūzika ir ļoti atkarīga no garastāvokļa.)

vai veģetārieši ēd krekerīšus dzīvnieku formā?

2 comments:

Gint said...

Veģetārieši "netīšām" 5reiz nomet zemē tos cepumus un tad ievainotos dzīvnieciņus ātri apēd, lai viņiem nebūtu jāmokās...

Vanilla said...

:DD
nē. :(