Monday, February 2

what you see is what you get - nothing.

čaučaučau :>
(nē, tas nav nekāds suņu sugas paveids,bet ja būtu, tad droši vien neglīts.)
šodien man iet labi. ő, kaut kas nedzirdēts,vai ne? patiesībā katram plusam ir savi mīnusi un mīnusam savi plusi, bet ja šo teikumu uzraksta ar izsaukumzīmēm un visādām nevajadzīgām pieturzīmēm,tad tā plusu mīnusu gudrā doma var šķist galīgi smieklīga.
diena iesākās labi, es pamodos. jap, skan muļķīgi, bet man vienmēr ir gribējies ko tādu pateikt.
man ēšana sagādā problēmas. patiešām. varbūt kāds labums tomēr ir - es atsakos no neveselīgās pārtikas, sen jau tā gribēju izdarīt, bet šoreiz es atsakos nejau veselīga dzīvesveida vadīta, bet gan tāpēc, ka kaut kā sakošļāšana vai nokošana rada sāpes, ne tikai tam objektam kam kodīšu, bet arī man pašai.netaisnība! mana mīļā klasesbiedrene mani nomierināja - tā būs tikai divas nedēļas. es domāju,ka tikai 3 dienas, bet nē 14. lucky me. /uztaisa bēdīgu sejiņu līdzīgu šai - :S/
sanšainam šodien dziedāšanas diena. tas izpaužas tā, ka viņa vienkārši ķīmijā dzied ''Aleluja,alelujāaa..'' un apsmej manas antenas, kas ir neizskaidrojama brekešu sastāvdaļa, skaisti, bet tikmēr es cenšos saprast cik ļoti nesaprotu jauno vielu.
ziniet, kad es šodien izlēmu iet gulēt un gandrīz iemigu dzirdēju nepaciešamu zvana signālu un atļaušos teikt, ka zvanītājs bija vēl neciešamāks. zvana signāls vēl ir labojams, jo redziet es savā mīļajā telefonā vienmēr aizmirstu ielikt atmiņas karti, kurā ir dziesmas,kas neskan pēc - trrrrrrrrrrtrrrrrrrrtrtrtrtrt.
atgādiniet, lai nākošreiz, kad gribu gulēt izslēdzu mobilo telefonu un citas sakaru ierīces, jo tas vairs nav izturams. modinātājs bija uzliks uz 20:30, tas nozīmē, ka tagad man vēl bija jāguļ. skumji, nudien.
šodien ir sveču diena, cik es sapratu, tas nozīmē, ka tieši šodien ir jādedzina sveces, kas ir sadāvinātas dzimšanas dienās un citos svētkos,vismaz reizi gadā tās ir noderīgas.
mans baibulis ir tik gudrs, ka klausās okeānu citronā, jo es teicu ''paklausies,okeāns!''. es jums atklāšu noslēpumu - okeānu jūs dzirdēsiet tikai gliemežvāciņos vai arī atrodoties pie tā milzīgā ūdens daudzuma, kurā parasti dzīvo haizivis.
(p.s haizivis nav veģetārietes)
es zinu, ka sākt teikumu ar mazo burtu nav gramatiski un visādi citādi pareizi, bet man tā ir vieglāk un galu galā piestāv manam blogam.

novēliet man spaini ar veiksmi un vēl mazliet! nejau tāpēc, ka tā man būtu vajadzīga, bet gan tāpēc, ka es gribu, lai man būtu spainis ar veiksmi, kuru es neizmantotu savtīgos nolūkos, apsolu! (sun)

2 comments:

Gint said...

Hmm.. Pamatskolā, kad mani sēdināja pie meitenēm, vienmēr seju klāja baiļpilns skatiens. Skolotāja gan mierināja: "Nebaidies, viņas nekož!" Em, laikam tagad Tu arī esi no tām, kuras nekož.. Tev varētu sēdēt blakām..(angel)

Vanilla said...

:)
nekožu gan,tātad jā man droši varētu sēdēt blakus, neapdraudot savu dzīvību. :D