Tuesday, March 17

tējkarote

skolotāja: rītdien kontroldarbs!
visi: Ko? ;oo
skolotāja: es jau pagājšnedēļ teicu
visi: neteicāt! jūs neteicāt! ;(

skolotāja: teicu gan, man pat ir pierakstīts!

visi: NETEICĀT!

skolotāja: nu tad tagad pasaku, rītdien kontroldarbs!
viss jau būtu labi, ja tas nebūtu vēsturē un nebūtu jāiemācās 13. nodaļas. špikeris A4 formātā nederēs, jo 13. nodaļas ir vieglāk iemācīties, nevis pārrakstīt.
es dzeru tēju un pat tējkarotīte pašlaik šķiet interesantāka par vēsturi. patiesībā man ir 2 tējkarotītes. atšķirīgas. viņas izskatās vecas, viena vecāka par otru. varētu būt pabijušas 4684688647444 tējas krūzēs, dažādās krūzēs ar dažādu tēju, kuras dzēra dažādi cilvēki, vai varbūt tās bija kafijas krūzītes? vai kapučīno? vai saldējuma? man aptrūkās ideju. viena tējkarote sakarst tējā, otra ne. viena ir apaļāka, otrai ir diēta. vai tējkarotes var pielīdzināt cilvēkiem? vai krūzītes var pielīdzināt cilvēkiem? var. droši vien, ka var. redziet, ja pat tējkarotes man var šķist interesantas, vēstures grāmata noteikti tāda ir, tajā ir daudzi teikumi ar zīmuli pasvītroti, tas nozīmē, ka kāds grāmatu ir mīlējis vairāk, nekā es, bet pasvītrojot galveno atvieglojis man dzīvi. es parasti domāju par to, kas vēl ir lasījis to grāmatu?mācījies uz tiem 13nodaļīgajiem kontroldarbiem? un galu galā kādu atzīmi ieguvis mācoties no pašlaik pie manis esošās grāmatas?
parasti, kad pirms vēstures kontroldarba rakstu blogu man ir 5.
vēsture nedrīkst atkārtoties, bet tā jau atkārtojas? jā/nē
veiksmi, man!
p.s kā man iet? daudz vingroju, daudz neēdu, daudz mācos (vēsture neskaitās) un tas viss palīdz man nedomāt.

lai jums gudras tējkarotītes!

2 comments:

Ilva Bērza said...

Mans tēvs ir vēsturnieks.! :) Man gan no viņa nav iedzimta nekāda vēstures mīlestība, bet man kontroldarbos parasti ir 9.
Mums gan nav jāraksta parastie kontroldarbi ar īsajām atbildēm. Mums vienk. esjeas veidā jāatstāsta galvenais, ko esam mācījušies, neizmantojot ne grāmatas ne klades. Kontroldarbs ar vienu līdz diviem jautājumiem - 1.Kas ir Renesance, raksturo to.!
2.Nosauc galvenos atklājumus Renesancē, raksturo tos, kā tie ietekmēja cilvēku dzīvi.?(un tagad sēdi un dzejo) :D

Bet vismaz gadu skaitļus nekad neliek mācīties. Tikai gadsimtus esejā jāpiemin. :D

Lai veicas kontroldarbā.!

Vanilla said...

Jums, manuprāt, kaut kā daudz foršāk ir.
Mana vēstures skolotāja reti kuram liek augstāku atzīmi par 7, lūk tā. Es noteikti labprātāk rakstītu eseju, nevis lasītu daudz nodaļas un beigu beigās atbildētu uz astoņiem jautājumiem.
paldies, veiksme man noderēs. :]]