Sunday, March 8

insane

plkst. 16:11
čaučau. :> es jūtos baigi labi un ar manu enerģiju pietiktu, lai uzceptu kartupelīšus.
manu garastāvokli pašlaik vislabāk varētu attainot kāda muļķīga dziesma, piemēram, šitā - Flo-Rida feat. Will.I.Am - In The Ayer (Prod. By Will.I.Am) *dance*
winamps iet, jej.
man ir mans superlabs garastāvoklis, kurš bija iesnaudies uz kādu laiciņu.
turpinājums būs kaut cikos, jo tikko atnāca sms ''nu beidzot eju pie tevis'' , JEJ.
:D
jā, es blogus rakstu tikai tad, kad jūtos vai nu ļoti labi/labi/slikti/skumji/ir sajūta, ka jāraksta, bet bieži ir tā, ka ir tāda vienaldzība un slinkums, ka , ja pat rakstītu sanāktu vēstures grāmatas interesantumam cienīgs bloga ieraksts, lūk tā.
/turpinājums 21:18/

pazuda viss mans happy garastāvoklis.
tagad manu prātu nodarbina matu krāsa (krāsot brūnus vai atstāt blondus?) , nevis eseja vēsturē, novele angļu valodā un paragrāfi fizikā. bet pat ja es izlemtu kādu matu krāsu vēlos paietu daži mēneši līdz patiešām nokrāsotu, jo man vajg mēnesi laika lai izlemtu, pārdomātu, izlemtu un atkal pārdomātu. mēnesi, lai izlemtu pie kuras frizieres iet un beigu beigās aiziet pie tās pašas, kuras eju vienmēr.mēnesi, lai aizietu pieteikties un tur būs apmēram mēnesi gara rinda. tātad 4 mēneši, bet parasti gadās tā, ka jau nākošajā dienā pārkrāsoju un nožēloju.
gribēju te kaut ko pamainīt, bet manas prāta spējas sniedzās līdz bildītes nomaiņai uz vēl dīvaināku, samierinieties.
tagad tā vietā, lai man uzlabotu garastāvokli sākās diskusija par abortiem, nē nu forši, bet vismaz ir ar ko pastrīdēties, bet tā strīdēšanās jau kļūst apnicīga, jo es palikšu pie sava viedokļa un otra karojošā puse arī. tā gadās. patiesībā man patīk, ja cilvēkiem ir pilnīgi atšķirīgs, savs viedoklis.
ah, jā. es nespēju novērtēt latviešu tautisko mūziku, dziesmu svētkus, korus, deju svētkus, bet par to visu es vēl paspēšu papriecāties pensijas vecumā.
(x ir mainīgais tāpēc katru reizi cita persona, bū.)
[21:42:11] x: ielēdz ltv1
[21:42:15] es: kas tur?

[21:42:16] x: loti labs koncerts

[21:46:29] es: man nepatīk

[21:46:55] x: kas nepatik?

[21:47:06] es: ļoti labais koncerts

[21:47:16] x: normals

[21:47:20] x: tadi vokali.
[21:47:22] x: super

[21:47:39] x: profesionāli
[21:47:39] es: neesmu tādas mūzikas cienītāja, nepatīk.
[21:48:13] x.: nju ka zini
[21:48:19] x: bettadi vokali
[21:48:31] x: tadas balsis vel pameklet
ahaha,jā,laikam daudz ko esmu palaidusi garām, jo TĀDI vokāli galu galā.
ā, unun man ir iesnas. ilgi jau. cik atceros arī uz jāņiem man bija iesnas, traki nu. nedrīkst lēkāt pa peļķēm un līst ledusskapī.
pamodiniet mani, kad man atkal būs atgriezies superlabais garastāvoklis, paldies.
lai jums tēja un prieks!
(sagribējās paklausīties - Green day - Wake me up when september ends.mp3)
^___^

2 comments:

Gint said...

Tev tomēr uzticīgs Winamp. Manējais jau labu laiku dzīvojas pa Winamp paradīzi (nav reanimējams), tāpēc izmantoju real player.
Man tā dziesmu svētku muzika arī tā nepārāk, bet viss labums jau ir tajā kopības sajūtā, kad tik daudzi cilvēki vienlaicīgi dara vienu un to pašu un gandrīz visiem ir prieks par to.

Vanilla said...

Pēc pārinstalēšanas kādas 45465 reizes un piedraudēšanas, ka izdzēsīšu pavisam ir uzticīgs, jā.
tā jau laikam ir. :]