Monday, March 23

are you strong enough to be yourself?

man nepatīk kā es rakstu, kad man negribas rakstīt.


šodien daudz klausījos mūziku, skatījos griestos un domāju.
nekas nav melns vai balts. slikts vai labs.
visā sliktajā ir iespējams atrast kaut ko labu. visā labajā ir iespējams atrakst kaut ko sliktu.
jā, es atkal domāju, ka nekas nav neiespējams. atkal ticu visādām muļķībām par sapņiem.
es esmu sapratusi, ko vēlos sasniegt, sākšu ar mazajiem mērķiem. pierādīšu to, ka spēju būt mērķtiecīga. jā, pierādīšu sev,jo citiem man patiešām nekas nav jāpierāda.
uz šo ierakstu varu attiecināt 'ja nav ko rakstīt neraksti'', bet tagad jūs vismaz ziniet, ka esmu dzīva un vesela.
lai jums ir vienmēr kāds mērķis, lūk tā!
&neaizmirsīsim tēju un šokolādi.
^_~
nē, nekādi beigu novēlējumi vēl nebūs. vakardien skatījos ''latvijas zelta talantus''. traki cilvēki, lēkā ar ķerru, iemācās kalendāru no galvas. patiesībā apbrīnoju, ka katru dienu 2h pirms gulētiešanas cilvēks atkārto visu kalendāru. traki kaut kā. okei, es tikai vēlos vēlreiz pateikt, ka nekas nav neiespējams.
kā bija tas teiciens ''vecas vērtības nerūs''? patiesībā es nezinu kā zinu teicienu, kurā ir tāds vārds kā ''nerūs'', bet tasnība vien ir.
priecājos par to, ka klase paliek ar vien draudzīgāka un draudzīgāka, ka pat var attiecināt teicienu ''viens par visiem, visi par vienu''.
man nāk miedziņš.


''Kāds mazs zēns
Uzlūkoja zvaigzni
Un sāka raudāt.
Un
Zvaigzne vaicāja
Puisīt Kāpēc tu raudi?
Un zēns teica
Tu esi tik tālu
Es nekad nespēšu
Tev pieskarties.
Un Zvaigzne sacīja
Puisīt
Ja es jau nebūtu
Tavā sirdī
Tu nemaz nespētu
Mani saskatīt.''
/Dž. Magliola/

4 comments:

Anonymous said...

Man liekas, ka ir arī tikai baltas un melnas lietas, sliktas un labas....
Padomā pati... ir daži atgadijumi,kas vienozīmīgi ir bijuši labi un kas slikti
Jauks blogs! shodien tik izlasiju! :)

Vanilla said...

iespējams, bet, manuprāt kaut kas nav pilnīgi balts vai arī tikai pilnīgi melns.jā, iespējams ir bijuši tādi gadījumi, bet arī tie man neškiet pilnīgi un galīgi slikti vai labi.varbūt ar laiku domas mainīsies! (:
pateicos. :]

Anonymous said...

vai nu es esmu traka UN stulba, UN man ir drausmīga atmiņa, vai arī par šitā ieraksta attēlu ir kļuvis manis taisītais avatars :D

Vanilla said...

tas visticamāk ir Tavs, jā.
un manā avataru mapītē vēl daži Tavi ir. ^_^